Skolan

Testat massa kompressorer idag, hörde mycket tydligare nu hur de fungerade. Har haft svårt för dem innan, eller ja det är inte supertydligt nu heller, men välldigt mycket bättre än gymnasietiden iallafall. Super bra utbildning nu när vi fick gå runt 2 o 2 hela dagen o testa olika kompressorer i lugn och ro. man lär sig verkligen massor.


Min klass

Hittade interbvjun med mig, Andreas och Emil för utbildningen. Fast svaren är helt ändrade och felciterat, men det är väl inget ovanligt. Jag har t.ex. inte alls bestämt mig för att satsa på PA, jag är mer inne på studio, eller kankse både och.
Men läs artikeln här

Ska kila ner till gymmet strax, för idag blir det body pump, inte lika förkyld idag och mycket mindre hosta så riktigt peppad för träning :D

Kommentarer
Postat av: moa

Jag såg dig knappt först på bilden xD haha . Ja inget ovanligt att de citerar fel.. hur svårt kan det vara ?

2009-10-04 @ 23:45:22
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0