Förkylning och skor

Idag blev det inte någon teori utan praktiskt arbete hela dagen. Välldigt värt.
Vi fick göra massa olika kopplingar för att lära oss patchen, gjorde liknande grejer förra onsdagen så då drömde jag om sladdar, mikrofoner och olika kopplingar hela natten, det orkar jag inte idag haha.
Men känns som man fått mer kläm på det nu iallafall, fast inte så konstigt att man lär sig mer ju fler gånger man gör det.

Nu sitter jag och dregglar över skor, ingen större lust att göra något mer vettigt just nu. Har egentligen massor att göra, men lite sent att diska, städa och packa nu.
Imorgon efter skolan bär det av till Göteborg över helgen, Dead by april, pc, trädgårn, göteborg är alltid nice.
Så får väl ta och boka tågbiljetten snart tror jag. Om en liten stund iallafall.
Måste ta lite kan yang innan.. inte okej att vara förkyld.



http://www.heels.com/shoes-for/party-girl
as värd hemsida


Kommentarer
Postat av: moa

SKORRRRRRNA :E:E:E (förutom klacken kanske då. Men man överlever juh de)

2009-09-22 @ 23:15:17
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0