Tisdagskväll

Kom nyss hem från skolan, vi stannade och redigerade låten ett par timmar. Nu är det bara mixgrejer kvar så det får vi ta en annan dag.
Pratade med hyresvärden nu när jag kom hem, hon hade tapat bort mitt nr igen! Hade fått ringa en lång kedja tills mamma fick tag i mig så jag kunde få tag i hyresvärden. Varför inte bara hålla koll på mitt nummer? Trött man blir..

Iallafall, hon skulle tydligen ha visning på min lägenhet imorgon, jag flyttar ju tillbaks till göteboerg i december, men det ser ut som att någon släppt en bomb här.
Har ju redan skrivit här flera gånger att jag har berg av disk, men varför lär jag mig aldrig att ta reda på det direkt?
Så nu blir det städning ikväll. Kanske är tur att Moa är utan internet, annars hade jag nog inte slitit mig från msn :P

Segt med att jag fått massa träningsvärk från hostan, tycker att den här förkylningen kan gå över nu.. har säkert åkt på svininfluensan, skulle man änns bli förvånad? Jag som alltid lyckas dra på mig sånt :P
Ännu värre lock för örat nu med, känner mig halvt döv nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0