Monday warrior

Mixen blev inte godkänd, inte någons mix som blev det så alla får stanna extra nu i veckan och fixa det. Lite segt, var helt fullbokad egentligen men inte så mycket att göra åt. Lite segt att jag lagt rätt myce tid på att plugga inför redovisningen vi skulle ha om beat detective, men att han jag ska redovsa med inte gjort något. Redovisning i morgon istället, var bara jag o en till som förberett oss till idag, så de sköt upp det lite.

Förövrigt har jag köpt en ny kjol idag, tänkte ha på halloween. Längtar riktigt mycket nu, har rätt rejäl göteborgs abstinens.

Blivit ännu mer förkyld under helgen med, blivit snuvig igen. Fått lock för ena örat med, lite jobbigt när dagarna går ut på att sitta och lyssna super noga :P

Helgen var nice, blev mustasch på fredagen. I lördags var vi och bowlade och gick ut sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0