Klassfest

Riktigt kul igår. Vi började redan vid 14 kan man säga, då korkade läraren upp en flaska rött vin. Han har sagt att han ska lära oss att dricka det, eller alltså låta oss prova hans bättre godare viner, och det här vinet var faktiskt gott! Jag som aldrig gillar rödvin annars..
Senare på kvällen var vi och bowlade allihop. Det gick rätt okej för mig, hamnade någonstanns i mitten. Hade det gått dåligt hade jag skyllt på att jag druckit och att jag är tjej :p De andra tyckte inte att det var okej att skylla på det, men äsch :P

Sedan drog vi tillbaks till studion där vi fick dragit på högtalarsystemet som går över hela huset, så vi kunde höra musiken överallt. Fancy.
Vi spelade Nintendo wii, aldrig provat det innan så det var kul. Guitar hero fanns också, inte provat det heller men blev aldrig att jag fick provat nu heller :P
Efter att ha ätit började folk droppa av allt eftersom. Vissa skulle sova där så en del av dem gick och la sig, andra åkte hem.
Så tillslut hamnade alla som var kvar i studion, där satte vi på de stora högtalarna och höjde volymen. Någon hämtade vinet och alla plockade in öl. Sedan satt vi där resten av natten. Riktigt härligt, all musik blir bättre på bra volym i bra högtalare! Ännu bättre att alla hade ungefär samma musiksmak och kunde visa olika bra band, bara metalband visserligen.
Jag fick satt på caramelldansen runt 6 på morgonen, och den fick tilloch med vara på ett tag.

Kom i säng 7.20, nådigt trött och ingen röst kvar.

Sedan runt 13 drog jag tillbaks till skolan för att greja med självstudier. Spelade in trummor med Tobi, och fixade med Beat detective. Så vi blev kvar där ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: moamo

Låter riktigt NICE :) Fin ny design på sidan :D Synd att ditt namn blir lite avkapat bara :O

2009-10-15 @ 23:12:21
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0