Inte min dag

Idag är inte min dag alls. Borde aldrig gått upp ur sängen i morse, sovit bort hela dagen istället.
Eller ja så hemsk har dagen inte varit, men det hade vart rätt skönt att sova ändå.
Mest småsaker som gått fel, hällt ut vatten lite då och då under dagen i skolan. Kunde inte lyssna på genomgången efter lunch, det tog bara stopp och sen gick det bara inte att koncentrera sig på vad läraren sa, så ska nog gå dit på fredag och grejja lite i programmet själv och testa en del knep han lärde oss med eq, delay osv.

Sen när jag kom hem skulle jag greja med ett musikprogram, så nu har mina högtalare dött helt. Kul.
Avinstallerat programmet nu, det var ändå kasst, men högtalarna funkar ändå inte, funkar bara att ha i hörlurar. Fast hörlurarna är i ett annat uttag..
Så just nu känner jag extra stor lust att investera i en mac. Kunde inte öppna läxan från förra veckan för att jag har pc, och dessutom är det massa bra program som finns till mac. Överhuvudtaget, mac är verkligen bättre. Ska satsa på det och nya as grymma högtalare så fort jag gått ur skolan och fixat jobb så jag har råd.

Ska strax dra ner till gymmet, inte ett dugg lockad, mitt huvud känns super konstigt, typ som när man har feber och inte kan böjja sig ner för det känns som huvudet ska sprängas. Så känns det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0