Hosta

Har varit nere på torget nu och dels bränt lite pengar på systemet inför Sandra o Anjas besök i helgen och dels köpt hostmedicin. Hostade hela natten, jag som var så trött.. blev inte mycket sömn alls, verkligen inte roligt.
Så lagom trött nu, i tisdags drack jag kaffe för sent och kunde inte sova för det, i onsdags var det klassfest hela natten och nu hosta hela natten.. så ikväll är det rätt skönt att jag inte har något planerat, hoppas på att hostmedicinen fungerar så jag kan få sova, så jag är pigg imorgon när Sandra och Anja kommer
.

Längtar jätte mycket tills imorgon, ska bli jätte kul med massa tjejsnack. Umgås man bara med killar jämt uppskattar man de där stunderna med tjejkompisarna mycket mer.

Men nej nu ska jag gå och se om grannen plockat ur tvättmaskinen än. Glömde bort min tvätttid igår, men vissa har tur och det fanns en tid ledig idag med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0