God morgon!

Skönt att gå upp lite efter 7 frivilligt, gå upp för att man är pigg!

Fick mixat klart låten igår, eller ja klart och klart, finns massor av saker man kan fixa men ingen mer tid. Blev ändå helt okej för att vara första inspelningsveckan.

Sitter i Jönköping nu, tänkte plugga lite Beat Detective medan Martin är och jobbar. Kanske gå ner och köpa en platttång om det finns. Glömde min hemma och det lär ju vara något av det viktigaste jag äger så då är det värt att köpa en ny. Har man en dålig hårdag blir hela dagen rätt mycket sämre.

Fått ordning på halloween nu också, blir fest med Emma och gänget. Var lite rädd att det inte skulle bli något när alla verkade ha gjort egna planer och ingen tänkt på att jag kankse skulle hem. Blev visserligen bjuden på fest hos en klasksompis men roligare med en riktig halloweenfest så man får klä ut sig :)
Tänkte vara katt i år igen, har ju ändå grejer till det hemma, så lite ekonomisk får man vara. Låter fult att skriva så när jag nyss skrev att jag tänkte köpa en till platttång, men det är ju mer användbart än en halloweenutstyrsel ;)

Nej får komma igång med pluggandet nu istället, har redovisning på måndag och självklart glömde jag att skicka det jag rean skrivit till mig själv, så nu får jag skriva om allt. Var visserligen inte så mycket och kommer ihåg ungefär vad det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0