Onsdag

Blev färdiga med all inspelning idag, så imorgon ska jag och 2 andra börja mixa ena låten, så kör de 2 andra på fredag. Riktigt skönt att vi får va lediga på fredag, innan fick de det att låta som att vi skulle få stanna tills på söndag.
Hade aldrig pallat det den här veckan, är sjukt trött.. inte sovit ordentligt någon natt för att jag hostat. Speciellt i natt, låg och hostade konstant i typ 3timmar innan jag kunde få sova lite iallafall. Så om man då lägger på 10-12timmars dagar i skolan där man ska sitta på helspänn och lyssna jäte noga i ett litet rum med 10pers, ja huvudvärken blir ett faktum tillslut.

Sedan var hela min grupp och kollade på en mixningsfilm, "Mix it like a record" hette den. Informationen var väl bra, men själva filmen var riktigt kass. Musik som inte passade in som spelades så man inte kunde focusera på vad han sa, och bilden och klippen, epilepsiframkallande nästan. Nej den var inte bra alls. Riktigt svårt att hålla sig från att somna. Dessutom har vi andra delen kvar att se.

Men men, så imorgon ska vi iallafall mixa, ska re-ampa gitarrerna och tajta upp hela låten. Vi har att göra helt enkelt. Så det blir nog en lång dag imorgon med, sen ska jag åka direkt till Jönköping

Så borde packa och diska..

åh just det, råkade tappa mobilen i marken idag igen.. måste sluta vara så klantig jämt :/
Den sprack iallafall ännu mer, så nu har jag väl inget annat val än att köpa en ny.. frågan är vilken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0