Beat Detective

Fick sova i natt, härligt! Så hostmedicinen hjälper iallafall. Verkligen inte hostfri än, men bättre. Idag har jag inte massa bivärkningar heller, fast såsätt var det inte så länge sen jag tog tabletten så det kankse kommer, igår tog det typ 1½timma innan jag började må dåligt av det.
Har massa träningsvärk från hostan, så nu gör det ännu ondare när jag hostar. Hoppas verkligen att det går allt går över snart..

Nu sitter jag och pluggar lite om Beat Detective. Tänkte läsa på en del om det idag och skriva lite, sedan försöka hinna prova det lite när jag har i tid i veckan. Vi har inspelning så det lär inte finnas mycket tid, men behöver kunna det till på torsdag kanske tilloch med onsdag så vi kan använda det i mixen.


Sen ska jag kanske försöka hinna diska innan Sandra och Anja kommer. Det är inte helt okej att jag redan byggt upp ett nytt berg av disk, jag som skulle lära mig att diska grejerna direkt efter att jag använt dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0