Skinn på näsan

Redovisade våra mixar idag. Tack o lov höll resten i min grupp med om det jag tyckte om vår mix, så vi ska finputs lite på volymerna och automatisera sången lite nu i veckan. Lär lyfta låten massor.
Lärarn gillade våran mix, men höll med om att de förändringarna vi tänkte göra behövdes.

Bandet min grupp spelade in våran första inspelningsvecka hade hört av sig nu med, de var tydligen jätte missnöjda med båda mixarna. Tråkigt, vi tyckte det lät bra. Men men alla kan inte tycka likadant, så vi ska mixa om det nu i veckan med.

Förövrigt ska jag vara vår grupps "hitler" och piska upp de andra så vi klart allt i tid. Rätt nice att de tycker att jag har skinn på näsan och klarar att styra upp de andra, trots att jag är ensam tjej.

Nu sitter jag och disskuterar glass med Moa, haha ovanligt.. Men vore det inte perfekt med en Ben & Jerrys jul glass med pepparkaksdeg i :D
och på tal om jul, såg på väg hem från träningen att de julpyntat på stan. Blir som ett litet barn. Hoppas på fint väder imorgon, isåfall ska jag gå ner och kolla på allt julpynt på kvällen.
och om 2veckor får jag se julpyntet i Göteborg, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: moa

Jag har massa bilder på julpyntet i Göteborg om du vill ha dig en titt för abstinensens skull ;)haha GLASS I STORA LASS :K:E:K

2009-11-16 @ 23:45:28
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0