SD8

Vet att jag tjatat så om att jag är så uppbokad, men nu är jag ledig hela helgen. Bara ett body balance pass bokat imogon och två körlektioner på fredag. Så som jag klagat borde jag vara jätte glad nu, men jag vill inte vara ledig, iallafall inte vara ledig och fast ensam i Varberg.
Shit vad jag längtar hem!
Eller snarare, jag längtar efter Göteborg och alla kompisarna. Jag hatar att inte få göra vad jag vill.
Jag hatar att jag får planera vem jag ska träffa och vilka dagar när jag väl är hemma. Jag hatar att inte bara spontan ringa någon och fråga om man ska dra in till stan. Visserligen bara året ut kvar nu sen kommer dte finnas mer tid över.
Men ändå, det känns som att det är as lång tid kvar. Blir inte bättre av att mitt humör är helt fucked up nu. Det blir väl bättre om ett tag, men fan va jobbigt det är..
Fast som tur var är humööret bra iskolan ialf, kanske för att det är massa grymma människor där.
Men segt när man är hemma, nästan så jag undviker att prata med alla på msn och sånt för jag blir ändå bara irriterad hela tiden och vill inte att det ska gå ut över dem när jag vet att det inte är deras fel att jag blir sur :/


Aja, idag var DBA´s ljudtekniker hos oss och visade ett digitaltmixerbord. Man blir bara mer och mer sugen på PA, jag hoppas vekrligen på den där praktikplatsen.
Digico SD8 var det som gälld idag. Man blir lite fascinerad av hur mycket man kan göra med ett digitalbord.

Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Tack;)

Tänkte precis skriva att du alltid kan skriva till mig, så såg jag precis att jag blivit utloggad utan att jag visste om det haha xD

Men det vet du kan, eller hur?, jag e bra på att muntra upp (Y)

2009-11-18 @ 23:04:03
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0