oops

Gick upp för att göra frukost imorse, tar fram brödet, märker att allt bröd möglat medan jag var borta..mysigt.
All fil, yoghurt, ägg och mjölk var jätte gammal och fick slängas det med. Kul.

Var och handlade sedan efter skolan, fick kollat kontot inna, och mina pengar har verkligen runnit iväg, trots att jag verkligen försökt vara sparsam nu. Det är tågbiljetter, apotek och läkarbesök som drog pengar utan att jag tänkte på det :/
Så resten av månaden känns lockande, eller inte. Kommer bli tvungen att ta lite till från lånet, och frågan är om det änns räcker, och jag vägrar ta för mycket.
Men har iallafall allt jag behöver hemma nu. Eller ja, jag får väl investera i mer frukostgrejer senare i veckan men annars så.

Rätt stressigt ändå, och i skolan berättade läraren att en från en PA firma som skulle kommit dit idag hade sagt att han gärna ville ha någon från våran klass som kunde jobba extra där. Hade vart as kul, men jag har ju ingen tid över? Hade inte vart helt fel med en inkomst heller :/
Stressad över praktiken med, måste verkligen ta tag i det den här veckan.
Mest stressad över att jag känner mig så uppbokad, visserligen bara fram till jul så det ska man väl kunna bita ihop och klara. Helst utan magkatarr :P

Super positivt inlägg ;)
Ska se till att bli friskare så jag kan gå ner och träna, det hjälper mot stressen med :D

Kommentarer
Postat av: moa

Det beror väl lite på hur mycket du får jobba på den där PA-firman om det bara är nåra gånger i månaden så är det kanske lungt men om det är varje helg så kan det bli lite väl stressigt :P

Jag hatar pengar bara för att dom nästan alltid är slut.. FAN..., men snart är vi rika :D

2009-11-03 @ 18:03:45
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0