Nedvarvning

Har en nedvarvningskväll idag. Känns som de behövs, lär aldrig bli frisk annars.
Vaknade i morse och kände mig as konstig, nästan som att jag svalt en enorm sten som satt fast mellan bröstet och rygget. Nästan som att jag hostat hela natten, även om jag inte gjort de vad jag vet. Men som att jag inte kunde hosta då för det känndes som att jag skulle sprängas isåfall. As konstig känsla.
Men det hann bli bättre innan jag gick till skolan. Tur det för idag var det studiebesök på Audio Lights som gällde.

Där fick vi hissa Line array system, testa ett större mixerbord, fast nästan säker på att det var samma bord jag och sandra använde på ukm. Givande dag iallafall, får nog bli PA praktik.. tror jag.. tror jag kör på att testa att söka på en firma jag varit lite inne på det senaste, säger de nej söker jag på en studio jag sökte på i 3an.

Ikväll blev det iallafall nedvarvning med lite glass för halsens skull, och hjärtats ;) och senaste andra avenyn avsnittet.
Fast nedvarvningen funkar inte lika bra när man är ensam hemma. Mycket lättare att sluta tänka stressande tankar om man kan prata om något annat med någon.

Men Malin kommer och hälsar på i helgen. Då ska vi ha en lugn helg, behövs verkligen. Bara massa tjejsnack och slappande, härligt!

Ska sätta mig och pilla lite med photoshop nu istället, fick det av min bror i helgen. Mitt program försvann när datorn kraschade i april, och hittade aldrig min skiva. Men nu fick jag det av Robert :)

Skön kväll hur som helst :)


Kommentarer
Postat av: moa

Ben&Jerrys behövs definetivts för själen då och då ;) SNugg bloggheaderna blivit, passar tmärkt till vad du bloggar om ofta, ljud :D

2009-11-03 @ 23:59:10
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0