Mixredovisning

Hade mixredovisning idag, dels för våran PA-mix som vi spelade in i måndags, och dels för våran studioinspelning med bandet vi spelade in för 2v sedan.
Vi mixade klart studiomixen idag, känndes rätt bra tillslut, även om man alltid kan förbättra något. Skulle kunna arbeta för alltid med en låt, man kommer ändå aldrig bli helt nöjd eftersom man hela tiden bestämmer sig åt nya håll, även om det bara ändras lite smått.

Min grupp "vann" när vi lyssnade på allas PA-mixar. Blev riktigt nöjd med speciellt sången och vårat delay på virveln, det lät riktigt gött.

Roligt samtal från förrut:
Andreas -Jag har sagt till halva gruppen nu att du och jag ska jobba tillsammans nästa vecka.
Jag - Så.. du har alltså sagt till en till förrutom mig?
Andreas - Ehm..ja

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahahah fan va bra den va "så du har alltså sagt till en till förutom mig" haha :D men kul att din grupp vann :d wiiie oc jo divansofforna e great hämta den idag och ställd ein den i förrådet nu så länge tills jag flyttar in i nya lägenheten _:D

2009-11-04 @ 19:14:10
URL: http://michelleelm.devote.se
Postat av: moa

(Svar) fast det är ju AS mycket billigare än om man köper "äkta" JImmyChoo,då kan ju ett par skor lätt kosta typ 6- 7 000. Så då e det jäääävligt billigt med 799, även om det inte h&m s biligaste priser så har de ju väskor för 1000 spänn där ibland som inte är designer sammarbeten.

Roligt citat ;) haha

2009-11-04 @ 21:48:29
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0