I min värld är alla ponnys

Började morgonen med att städa.. eller ja morgon och morgon, förmiddagen snarare :P
Så nu är det rent och fint här igen. Sedan var jag nere vid tåget och mötte Josefine som ska vara här i helgen.
Så nu har vi käkat kinamat och kollat på film.
Bl.a. Horton. Shit så rolig den var! En figur som heter Katie som är med lite då och då, helt underbar!


Såg på Björn Gustavssons film också, visserligen har båda redan sett de mesta på youtube, men får man någonsin nog? tror inte det..

Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha, sötast!!, jag måste skicka dig en bild på en ascool mylittleponny, påminn mig om det ;)

Hälsa Josefine ;)

2009-11-22 @ 00:56:27
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0