Halloween och sånt

Är hemma i Varberg igen nu. Kändes skönt att komma hem när det för en gångs skull var ritkigt städat.

Halloween igår, var på förfest hos Anna. Det blev ett himla sökande efter trädgårn sms eftersom jag var den enda som fått ett, men vi lyckades iallafall få tag i 2till.
Så jag, josefine, emma, sebbe och majsan åkte dit. Moa kom och mötte upp oss i kön.
Sedan lyckades jag rammla och få med emma i fallet. Slog i huvudet i bordskanten sen stengolvet. Tack och lov att man druckit då annars hade det nog gjort rätt så sjukt ont.
Moa hjälpte mig upp och kollade så jag var okej och såg att jag hade blod i halva håret och ner på axeln.
Så vi fick kila ner på toaletten så fick Moa kolla så det inte var något sår man behövde sy, men det var rätt litet så det var lugnt. Men vi åkte ändå hem sen.

Missade bussen för att jag skulle springa med josefine som glömt ta ut pengar till bussen. Lite segt att sitta där i en timma extra, speciellt eftersom josefine höll på att somna och jag inte ivlle göra det förrän jag kom hem med tanke på att jag äöndå slog i huvudet rätt hårt.


Härligt idag, hade redan rätt ont i huvudet från hostan, så just nu drar jag nog bara på mig mer och mer.

Var hos Michelle sen och käkade thai mat, den thai maten i nol är nästan värt resan hem bara den, super gott.

Sedan åkte jag till stan och satt på Franks med Moa hela kvällen. Fick försenad födelsedagspresent av henne. Lär vara finaste inslagningen någonsin
'

Paketet innehöll rosa leopard rosetthårspännen, rosa kam, rosa hello kitty block, och en as fin scrapbook med bilder, texter och msn rutor. Interngrejer så det skriker om det, as gulligt!

Kommentarer
Postat av: moa

Kul att du gillade presenten :D... även om den var en aning försenad ;) ...(a) lite Dramatisk helg annars, ändå är den lååååååångt ifrån värst xD

2009-11-01 @ 23:59:03
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Sofia

hörde att du fick se anders eliassons pung ;)

2009-11-02 @ 18:52:51
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: cicci

HAHAHA nej då måste du hört fel XD jag träffade inte änns honom :P

2009-11-02 @ 22:20:37
Postat av: Sofia

haha okej :p

jackpott! du gissade rätt :D

2009-11-04 @ 23:21:05
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0