God Morgon

Nyss kommit hem från min körlektion, har lektion senare idag igen, så tänkte hinna plugga en del innan dess. Dels på körkortsteorin och dels PA-teknik.
Men först ska jag ta det lugnt och kolla på Riverside, svts serie som är som andra avenyn fast sämre kortsagt. Känns rätt b, men ändå kul att kolla på.

Kikade lite på vadårets julkalender kommer handla om, blir om superhjältar i år.  Super hjältejul heter den och mankan läsa mer om det här

Jag hoppas att den är bra, men man vet ju aldrig, förra årets var rätt kass, men de två tidigare var bra.
Älskar julen, så julkalendern är ett måste. Ja såvida den inte är helt kass. Riktigt bra att man kan se på SVT play, så man slipper anpassa sig efter tv-tiderna.
Jag undrar hur julen blir i år, dels hinner jag inte pynta massa för att jag ändå flyttar. Kommer ha fullt upp i skolan med inspelningsveckorna så blir inget julgrejande hemma alls, och inget julklappsshoppande direkt heller, har för lite pengar i år, så bestämde med mamma att vi nog ska köra nått julklappsspel eller göra så att man får köpa till en person var i familjen.
Trist, köpa julklappar till andra är bland det bästa med julen. Men men, får ju köpa lite iallafall :)

Kommentarer
Postat av: moa

nä praktiken är från påsk till midsommar ungefär så det är nog rätt kört :P Men jag tror jag skall kolla upp det som Robert kommenterade, att kolla upp GinaTricot som finns i Borås :D Det hade vart Coolt :D

JA får se om den där julkalenderna är något att ha, jag tycker dom vart lame e senaste , men som sagt det är ju förmodligen för att man blivit äldre :P

2009-11-06 @ 10:14:06
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0