Färga håret

Hemma i Ale nu. Har precis färgat håret med bex och vikkan. Shit va skönt att bli av med det rosa i luggen, vekrligen hatade det nu. Inte på långa vägar lika bra som det var första gången jag färgade det så..

Aja, nu är det borta iallafall. Ska gå och lägga mig nu, imorgon ska jag upp tidigt imorgon och möta resten ur min grupp för att fixa våran gruppuppgift. Skönt att vi kan göra den i Göteborg.
Vi ska göra en studio i ett program som heter sketch-up, måste tänka på akustik. T.ex. se till så vi får rätt efterklang, göra basfällor, osv.
Sedan blir det Sonic Syndicate med Sandra, kommer bli as grymt!

"färga håret t-shirt" ;) Förebild typ.. Luggen ser typ röd ut här haha, men dne var någonslags konstig ljusrosa..
Höll på att dela upp mitt hår, för att tejpa och greja ;)


Bex och Vikkan.

Kommentarer
Postat av: moa

Vad fint det blev :D:D ser fram emot att se det live ;) haha UUh, jag vell med se sonic syndicate, men inte takida, jag har inte råd heller så det är nog lika bra xD

2009-11-26 @ 13:04:04
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0