Yey!

Jag klarade det!
62 av 65!
Var svin nervös när jag skulle trycka på avsluta. Innan var jag inte ett dugg nervös, sällan jag blir nervös för ett prov när det väl gäller.
Men trodde inte att det skulle gå så bra, trodde att jag precis skull klara det.
Dessutom pratar jag välldigt mycket när jag blir nervös, och jag var den sista kvar där, så jag babblade på om hur nervös jag var för att trycka på avsluta till tjejen som hade hand om proven. Hon verkade måttligt intresserad, men jag tjötade på ändå haha :P

Sjukt skönt att ha det avklarat! Kändes jätte konstigt att komma hem och inte ha något att plugga på, sjukt lättnad.
Firades med champagne och nu bär det strax av ner till skolan och studion igen där det blir klassfest. Värd dag!

Kommentarer
Postat av: Saa

Gratz!

2009-12-17 @ 17:19:35
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0