Tur att jag är så snabb..

Nu får jag faktiskt ta o sätta igång med pluggandet.. förstår inte varför det ska va så svårt att ta sig i kragen och bara sätta igång?
Istället har jag fixat matlådor, tvättat och kollat på julkalendern. Visserligen sånt som behövdes göras också. Men kanske inte hade behövt ta riktigt så lång tid :P
Så nu blir det plugg i en timma, får plugga sönder i helgen eller nått.
Längtar till julen, även om det är as kul i skolan och jag inte har något emot att vi får vara där så länge på dagarna, så är det jobbigt att komma hem trött och ha så mycket att fixa plus att dessutom ha massor att plugga på. Men jullovet blir desto lugnare. Sedan efter nyår blir det nog inte lika stressigt :)

Julkalendern var okej förresten, känns som en sån som man behöver ge ett par avsnitt innan man kan avgöra om man gillar den eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0