Scream your lungs out, wait for laughter

Tillbaka i Varberg nu. Sista veckan i lägenheten nu, shit va fort det har gått!
I fredags åkte jag hem till Michelle och kollade på hennes nya lägenhet. Vi satt och klagade över livet och tyckte synd om varandra, låter tragiskt men ibland behöver man vekrligen bara få klaga utav bara fan.

Var as opepp på konserten, aldrig varit så opepp inför en spelning i hela mitt liv, hade lust att ge biljetten till min bror och bara skit i allt. Men som tur var gjorde jag inte det, för konserten var över mina förväntningar.

Var på Bryggeriet med Moa och Christopher först. Vi skull ta en öl och de skulle käka. Sedan bar det av mot Scandinavium.
Vi hamnade längst fram vid scenen. Sweet.
Efter konserten var alla 3 helt slut, fick kämpa som fan för att behålla sin plats där, eller änns hålla balansen bland all moshpit och wall of death. Men jag tycker ändå det är rätt roligt, till en viss gräns kanske ska tillläggas haha.

Träffade Martin sen som suttit med sin morbror och några till, så vi gick till Dubliners där hela sällskapet satt medan Moa och Christopher vandrade iväg för att möta andr vänner.

Blev en lyckad kväll iallafall, även om mina skor och tår är söndertrampade, men men det var det värt.
Fast rätt ovärt att min kamera laddade ur nästan precis när In Flames gick på scenen, då när vi hade bästa platserna.. men hann ialf få ett par bilder.


Dead by April, halva publiken hatade dom, jag och Moa älskar dom.


Killswitch Engage har jag velat se i flera år, men de är ett sånt band jag inte hade velat betala för att bara se dom liksom. Så riktigt värt att de var med och spelade den här gången. Dom var helt okej live, det var helt klart då publiken var som vildast, iallafall där vi stod.



Sen äntligen dags för In Flames, de var helt klart bättre än sist. Fast tycker de var ännu bättre första gången jag såg dom.


Kommentarer
Postat av: moa

Visst älskar vi DBA :D !! haha!! Synd att din kamera dog :/ Men du fick ju några bilder iaf :D

Svar: tack så mycket :D:D

2009-12-14 @ 23:25:46
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0