Out of our minds

Nu är sista inspelningsveckan över. Vi hann klart med allt i tid, eller ja jag tror det iallafall, ja och Erik var tvungna att dra vid 14.30 men då höll de på att lägga sång på sista låten, så de lär ha hunnit utan problem.

Nu sitter jag i Jönköping, Martin är på möte och jag sitter och pluggar körkortsteori och lyssnar på Avatar, helt såld på nya låtarna!
Teorin däremot går kasst, är inte van vid at bli underkänd på prov så det tar riktigt hårt det här, fuck..
även om det bara är övningsprov. Förstår inte hur folk kan sikta på att bara precis klara sig?
Precis som de i skolan förr som alltid nöjde sig med godkänt, varför siktar man inte högre?

Nej nu ska jag fortsätta med mitt prov.. måste fan klara det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0