Nostalgi

Gick bra med inspelningen idag, vi tog igen det de missade igår och är back on track.
Nu är det bara ett litet gitarr solo, bas och sång på en låt kvar. Så det lär de hinna. Jag och de två andra i min mixgrupp har logic arbete imorgon, så det är de andra som spelar in.
Skönt att vi fick gjort så mycket idag för imorgon var det ingen som kunde stanna hela kvällen.
Jag åker med Erik till Jönköping vid 15 imorgon. Så borde ta och packa.
Borde diska också, hur ofta skriver jag inte det här haha.. det är en saga som aldrig kommer ta slut.

Men men, istället för att packa, diska, duscha och plugga så skjuter jag på det några minuter till, började kolla på gamla bilder då är det lätt att fastna och vara nostalgisk.
Se bara på den här bilden på mig och Michelle, från 1an.

Helt galet att tänka på hur mycket som förändrats sen dess


eller här, det är ju t.o.m.  i år, känns as konstigt att se bilder när jag var blond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0