Mejl, ordbehandling och PDF-filer..

Att det ska ta så sjuk lång tid att få skicka ett mejl. Skulle bara ändra lite snabba grejer i CV:t sen skriva ett mejl lite snabbt och sen skicka. Det var runt kl 20...
Nu har det gått 3½timme!
Först hade jag inget ordbehandlingsprogram så fick ladda ner open office. Det tog kanske 2½timme, sedan är prgrammet och datorn seg: När jag väl hade skrivit klart allt var formatet konstigt.
Så nu efter många om och men har jag ett vanligt text dokument som iallafall Moa kan se, och en PDF-fil.
Så skickar PDF filen så borde det vara lugnt.
Håll tummarna för mig nu, jag behöver det här!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ditt CV ser jättebra ut :D

2009-12-14 @ 22:05:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0