Logic

Idag har jag och hälften av grabbarna fått en genomgång i Logic. Så hjärnan är sprängdfylld med massa information nu.
Fast å andra sidan, så är det nästan varje dag man kommer hem.
Testat programmet en gång i typ 3an, men ja det var ju bara någon timme :P Verkar riktigt bra. Vi ska ha "melodifestival" snart igen där alla får göra låtar i logic, och tävla mot varandra. Roligt :)

Lite trist att det hade skitit sig med redigeringen av ena låten idag. Slutade med att vi fick börja om helt, så när jag och de två i min mixgrupp tog över var vi på exakt samma ställe som när vi lämnade över låtarna till de andra 2 i morse.
Så vi fick snällt stanna kvar och fixa det.
Men men, den här veckan hade vi ändå räknat med att vara kvar i skolan dygnet runt om de så skulle behövas.

Nu blir det lite slappande, käka, kolla julkalendern, försöka hitta lite mer julmusik till julspelningslistan på spotify, några förslag?
Sedan Greys Anatomy och efter det, ja då ska jag ta mig i kragen och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0