Julshopping och glögg

Fick äntligen kollat på Skönheten och Odjuret idag, har juvarit rätt pepp på att se den de senaste 2veckorna, så jag passade på nu när jag var barnvakt. Hampus och Frida hade ändå inte sett den så det passade perfekt.

Sen skulle jag träffa Malin i stan. Märkte på bussen att mina stölar var as trasiga från när jag ramlade, och högra stöveln hade dessutom blofläckar lite här och var, inte så nice.
Mycket mindre sugen på att köpa julklappar då när jag insåg att jag blir tvungen att köpa nya skor nu.
Bara kul att köpa skor när man egentligen har råd, mindre kul nu när man måste må dåligt över det.
Hittade iallafall inget men kollade kanske inte jätte noga heller.

Vi gick hem till Malin sen, drack lite glögg och tjötade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0