Julbak

Blev inte julbak så som jag tänkt, sanna o dom drog till Liseberg. Rätt dåligt att de inte sa det till mig :/ Jag hade planerat i någon månad, letat recept och allt.  Så tycker det var dåligt att de sa till alla andra men inte mig att de inte skulle komma, var ändå jag som hade bestämt o ordnat allt :/

Aja, vi hann göra en del ändå. Kreativiteten flödade.. not XD Men det var trevligt ialf, hann få lite julstämning iallafall, äntligen!

Rocky Road, fast special version med skumtomtar istället för marshmallows, man improviserar när vissa saker är slutsålda ;)




Skrållan var jätte glad och fick smaka lite smått och gott, sedan blev hon svintrött och orkade knappt lyfta huvudet, stackarn


Vi hade inga julklappsettiker kvar, så då får man improvisera där med ;)


Sen tog kristyren aldrig slut så jag och bob målade varenda pepparkaka vi hade hemma, visserligen inte så extremt många haha men ja :P Det här är ialf Bobs försök till att rita en G-klav. Alla pepparkakorna på bilden är försök.. Den i mitten liksom haha wtf XD Där märks det verkligen att han pluggar musik :P

Förövrigt började jag julafton med att mamma tvingade mig skrapa upp såret lite och sen hälla starkt medel i. Det svider.. härlig start ;) Aja, det är värt det i längden :)

Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Alltid lika positiv Cicci.... xD..

Haha, du planerar och planerar och alla andra planerar annat xD Det blir aldrig som man tänkt sig ;)

2009-12-24 @ 01:36:31
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0