Besviken och uttråkad

Lame helg när alla har glömt alla planer :(
Den här dagen har varit så sjukt jobbig, speciellt för att det känns som att jag inte kommer att ha något att göra på en vecka nu. Jag som varit så uppbokad jämt. Känns väl bara extra hemskt nu bara för att det här har varit en dålig dag. Men bara så himla besviken att verkligen alla hade glömt bort alla planer.
Extra jobbigt för att jag egentligen verkligen tänkt passa på att städa nu, ser fr jävligt ut nu sen jag flyttade hem när alla grejerna bara ligger här i rent kaos. Hade tänkt försöka möblera om dessutom, var riktigt pepp för att städa, och att julpynta!
Men.. det funkar inte med knät just nu :/ Visserligen mycket bättre idag så slipper iallafall åka till läkarn med det, och det lär vara lugnt om ett par dagar.
Men tänk den här dagen, jag trodde jag skulle ha fult upp hela dagen, hade massor planerat.
Men istället fick jag snällt sitta hemma och ta det lugnt. Känt mig as ensam, även om mamma varit hemma och bex med ett tag.
Bara känt mig så bortglömd av alla, ångrat att jag flyttat tillbaks.
Blev världens depptext.. men deal with it jag har en as dålig dag.




Kommentarer
Postat av: Sara

Lite efter, men varför har du flyttat hem igen? :O

2009-12-20 @ 11:24:48
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0